تجربه‌ی بصری خیره‌کننده با رزولوشن فوق‌العاده تلویزیون شهری P1

تلویزیون شهری p1

فهرست مطالب

تلویزیون شهری P1 چیست و چه کاربردی دارد؟

به نظر شما تفاوت نمایشگر شهری پی وان با سایر تلویزیون‌های شهری در چیست؟
برای دانستن جواب این پرسش که این نمایشگرها چه تفاوت‌هایی با هم دارند با من همراه باشید! زیرا در ادامه محتوا پاسخ سوال خود را دریافت خواهید کرد. تلویزیون شهری P1 دارای ویژگی‌های منحصر به فردی در بین نمایشگرهای شهری می‌باشد که آن را از سایر صفحه نمایش‌های هوشمند جدا کرده است.

تلویزیون شهری P1

نمایشگر شهری P1 یک نوع از تلویزیون‌های شهری می‌باشد که دارای ویژگی‌های خاص است. صفحه نمایش پی 1 دارای کیفیت تصویر بالا، زاویه دید گسترده و عمر طولانی می باشد و از فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.
امکان اتصال به اینترنت یکی دیگر از ویژگی‌های تلویزیون دیجیتال p1 می‌باشد که می‌تواند به طور مستقیم به اینترنت دسترسی پیدا کند.
این نمایشگرها در مدل‌ها و انواع گوناگونی تولید شده‌اند و در بازار موجود می‌باشند.

تلویزیون شهری p1.25

نمایشگر p1.25 یک نوع از صفحه نمایش های led است که دارای فاصله پیکسلی 1.25 میلی متر است که تصاویر را با کیفیت عالی و وضوح بالا نمایش می دهند. این نمایشگرها هم در فضای باز و هم درفضای سرپوشیده قابل استفاده هستند.

نمایشگر شهری p1.25 دارای تعداد زیادی ماژول ال ای دی است که هر یک از ماژول ها نیز از تعداد زیادی led کوچک تشکیل شده اند. نحوه عملکرد این تلویزیون ها به این صورت است که کنترل کننده کار کنترل ماژول های ال ای دی و همچنین پخش ویدئو و تصاویر را انجام می دهد.

سیگنال های ویدئویی به صورت وایرلس یا از طریق کابل به کنترل کننده ارسال می شوند. در قسمت پردازش، کنترل کننده سیگنال ویدئو را پس از دریافت؛ پردازش کرده و آن را تبدیل به داده هایی می کند که توسط ماژول های led قابل فهم باشد در آخر ما ژول های led پس از دریافت سیگنال ها، تصاویر را با وضوح و کیفیت بالا به نمایش می گذارند.

مزیت های تلویزیون شهری p1

مزیت های نمایشگر شهری p1.25

وضوح بالای تصاویر: به خاطر فاصله پیکسلی 1.25 میلی متر این نمایشگرها از فاصله دور نیز تصاویر را می توان به صورت واضح و شفاف مشاهده کرد.

میزان روشنایی بالا: طراحی این نمایش گرها به گونه ای است که در هر شرایط نوری، تصاویر آن ها به خوبی قابل مشاهده هستند.

طول عمر بالا: ماژول های led به کاربرده شده در این صفحه نمایش ها دارای طول عمر بالا هستند و نیازی نیست مکررا آنها را تعویض کرد.

نصب آسان و راه اندازی سریع: این نمایش گرها به راحتی قابل نصب و راه اندازی هستند.

کم مصرف بودن: این نوع تلویزیون ها نسبت به سایر مدل ها انرژی کمتری مصرف می کنند.

تلویزیون هوشمند p1.25 چه کاربردهایی دارد؟

در مراکز و مکان های مختلف می شود از این نمایش گر ها استفاده کرد از جمله: مراکز خرید، سالن های ورزشی و استادیوم ها، میادین و خیابانهای پرتردد، کنسرت ها و مراسم های فضای باز، مراکز اداری و تجاری، فرودگاه ها و ایستگاه های مترو و راه آهن, موسسات مالی، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، سالن های همایش و کنفرانس.

تلویزیون شهری p1.25 چه معایبی دارد؟

• نمایشگر های شهری p1.25 نسبت به سایر مدل های تلویزیون هوشمند شهری، قیمت بالاتری دارند.
• این تلویزیون ها ممکن است در دمای بالا و دمای پایین کارایی درست نداشته باشند.
• این صفحه نمایش ها نیاز به مراقبت و تمیز کاری منظم دارند.

نمایشگر شهری p1.53

نمایشگر شهری p1.53 دارای یکی از بهترین ماژول‌های مورد استفاده در تلویزیون شهری است که امکان پخش تصاویر با کیفیت 4k را دارد.
این نوع از نمایشگرها بیشتر در فضاهای سرپوشیده مثل سالن‌های همایش و جلسات، سالن آمفی تئاتر و… استفاده می‌شوند. عدد 1.53 به معنای میزان دات پیج ( فاصله بین پیکسلی ) به میلی متر می‌باشد.

مشخصات تلویزیون شهری p1.53

سایز ماژول: ماژول این نمایش گر در سایز 160* 320 میلی متر ساخته شده است و دارای ضخامت ۵ میلی متر می باشد. یکی از مزیت های این تلویزیون وزن کم ماژول آن می باشد که نقطه قوت این صفحه نمایش است. قابل ذکر است که حتی پس از نصب یا اجاره نمایشگر، امکان سفارش ماژول 1.53 باز هم وجود دارد.

وضوح تصویر و رزولوشن: این صفحه نمایش در حال حاضر دارای بالاترین و بهترین میزان وضوح در بین نمایشگرها است.

میزان رفرش و شدت نور: در تلویزیون های هوشمند داخل سالن، می بایست سرعت رفرش بالا باشد و میزان نور کم تا از خستگی و آزار چشم بیننده جلوگیری شود. میزان رفرش ریت تاثیر مستقیمی بر کیفیت تصویرها دارد به بیان ساده تر هرچه قدر میزان رفرش بیشتر باشد کیفیت تصاویر نیز بیشتر است.

جنس تلویزیون: از مزیت های تلویزیون p1.53 نوع جنس و الیافی است که در آن به کار برده شده است که باعث شده است در برابر حرارت و دمای بالا بسیار مقاوم و مستحکم باشد.

مشخصات نمایشگر شهری p1

تلویزیون شهری p1.2

نمایشگر شهری p1.2 توسط شرکت Nationstar طراحی و تولید شده است که برای تبلیغات مختلف کاربرد دارد. این صفحه نمایش دیجیتال شهری قابلیت پخش تصاویر به صورت فول کالر را دارا می باشد و از میزان تراکم 1.2 بهره مند است. این نوع تلویزیون دیجیتال برای مکان های سرپوشیده مناسب است و دارای زاویه دید 140 درجه است. این ویژگی بسیار عالی باعث شده است به یک وسیله پر استفاده برای کارهای تبلیغاتی و تجاری تبدیل شود.

نمایشگر شهری پی 1.2 دارای چه ویژگی‌هایی است؟

اندازه صفحه نمایش: این نمایشگر دارای اندازه 160*330 میلی‌متر و وزن 44/0 کیلوگرم می‌باشد.

زاویه دید و وضوح تصویر: این نمایشگر شهری دارای زاویه دید بسیار عالی و وضوح تصویربالایی می‌باشد که تصاویر بسیار با کیفیتی به نمایش می‌گذارد.

میزان رفرش ریت: صفحه نمایش شهری p1.2 دارای میزان رفرش بالایی می‌باشد که تصاویر واضحی را ارائه می‌دهد و از خستگی چشم مخاطب جلوگیری می‌کند.

شدت نور: از ویژگی‌های دیگر نمایشگر p1.2 شدت نور مناسب آن می‌باشد که باعث افزایش میزان رضایت مشتریان شده است.

زمان گارانتی تلویزیون شهری مدل P1 چقدر است؟

گارانتی تلویزیون شهری P1 می‌تواند بر اساس برند سازنده و نوع تلویزیون متفاوت باشد معمولا میزان گارانتی بین ۱ تا ۲ سال می‌باشد.
برای اطلاع از گارانتی دقیق تلویزیون های شهری باید با نماینده فروش یا وب سایت رسمی برند سازنده تماس بگیرید.

تلویزیون شهری P1 از چه پورت های پشتیبانی می‌کند؟

این نمایشگرها از پورت‌های مختلفی برای اتصال به دستگاه‌های دیگر پشتیبانی می‌کنند به طور کلی تمام تلویزیون‌های LED از ورودی‌های HDMI و VGA پشتیبانی می‌کنند.

نتیجه گیری

با اضافه شدن امکانات و ویژگی‌های جدید و پیشرفته به تلویزیون‌های شهری P1 ، ارائه بهتر و با کیفیت‌تر محتوا؛ جهت نمایش به بینندگان برای صاحبان کسب و کارها فراهم آمده است.
با توجه به مزایای فراوان این نمایشگرها برای نمایش داده ها و محتواها با فرمت گوناگون، می توان روی آن ها حساب کرد و نتیجه کار خوبی رقم زد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من