تلویزیون شهری p1.2

تلویزیون شهری p1.2

فهرست مطالب

تلویزیون شهری p1.2

تلویزیون شهری p1.2 یک نمایشگر دیجیتال شهری است که برای تبلیغات و معرفی کسب و کارهای مختلف کاربرد دارد. این نوع تلویزیون فول کالر، از تراکم ۱.۲ میلیمتر بهره می برد و توسط شرکت Nationstar طراحی و تولید شده است.
ساختار این نوع تلویزیون شهری طوری طراحی شده است که بیشتر برای فضاهای داخلی کاربرد دارد. تلویزیون شهری p1.2 دارای تراکم پیکسلی مناسبی است که همین امر باعث افزایش وضوح و کیفیت تصویر آن می شود.

از ویژگی های این نوع تلویزیون شهری زاویه دید ۱۴۰ درجه است به شکلی که کیفیت و روشنایی تصویر دچار تغییر نمی شود. به شکلی که این ویژگی منحصر به فرد آن را به یک ابزار مناسب و با کیفیت برای کاربردهای تجاری و تبلیغاتی تبدیل کرده است.

تلویزیون شهری p1.2 چه کاربردی دارد؟

تلویزیون شهری p1.2 یک نمایشگر دیجیتال شهری است که برای تبلیغات و معرفی کسب و کارهای مختلف کاربرد دارد. این نوع تلویزیون فول کالر که از تراکم ۱.۲ میلیمتر بهره می برد توسط شرکت Nationstar طراحی و تولید شده است.
ساختار این نوع تلویزیون شهری طوری طراحی شده است که بیشتر برای فضاهای داخلی کاربرد دارد. تلویزیون شهری p1.2 دارای تراکم پیکسلی مناسبی است که همین امر باعث افزایش وضوح و کیفیت تصویر آن می شود.

از ویژگی های این نوع تلویزیون شهری زاویه دید ۱۴۰ درجه آن است به شکلی که کیفیت و روشنایی تصویر دچار تغییر نمی شود و این ویژگی آن را به یک ابزار مناسب برای کاربردهای تجاری و تبلیغاتی تبدیل کرده است.

تلویزیون شهری p1.2 ابزاری مناسب برای استقرار و راه اندازی در فضاهای مختلف تفریحی و تجاری است به شکلی که صاحبان کسب و کارهای مختلف بتوانند از طریق پخش فیلم های تبلیغاتی مناسب، محصولات خود را به مخاطبان معرفی نمایند. معمولا هرچه کیفیت محتواهای پخش شده از شرایط بهتری برخوردار باشد باعث افزایش جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات می شود.

معمولاً در فضاهای بزرگ تجاری یا تفریحی که امکان نصب و راه اندازی نمایشگر های شهری بزرگ به دلیل محدودیت فضا وجود ندارد نصب و راه‌ اندازی این گونه نمایشگر می‌تواند برای انجام کارهای تبلیغاتی و معرفی محصولات بسیار موثر و مفید باشد. به شکلی قیمت این نوع دستگاه را برای نصب در فضاهای مختلف مقرون به صرفه نماید و صاحبان کسب و کارهای مختلف بتوانند با یک هزینه معقول و اقتصادی محصولات و کالای خود را به مصرف کنندگان معرفی نمایند.

ویژگی های تلویزیون شهری p1.2

تلویزیون شهری p1.2 نوعی تلویزیون شهری با تراکم 1.2 میلیمتر است که برای استفاده در فضاهای داخلی طراحی و عرضه شده است. اندازه صفحه نمایش این نوع تلویزیون ۱۶۰* ۳۲۰ میلیمتر و وزن آن ۰٫۴۴ کیلوگرم با توان مصرفی ۲۳ وات است.

این نوع تلویزیون از وضوح و زاویه دید بالایی برخوردار است به شکلی که می تواند تصاویر با کیفیتی را به بیننده ارائه دهد. از ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون شهری p1.2 نرخ تازه سازی بالای تصویر این نوع تلویزیون است به شکلی که تصاویری روان و واضح را به بیننده ارائه می دهد. این نوع تلویزیون دارای رزولوشن ۲۱۶۳۲ و تعداد ۴۲۲۵۰۰ پیکسل است به شکلی که آن را قادر به پخش تصاویر جذاب با کیفیت دیداری مناسب می کند.

تلویزیون شهری p1.2 از شدت نور 600 cd/m² بهره می برد به شکلی که این شدت نور می تواند در کارهای تجاری و تبلیغاتی به عنوان یک ویژگی و آپشن مطلوب تلقی شده و برای افزایش کیفیت محتواهای تصویری مورد استفاده قرار گیرد.

به کارگیری و استفاده از تلویزیون شهری p1.2 چه مزایایی دارد؟

به کارگیری و استفاده از تلویزیون شهری p1.2 در فضاهای بسته و مسقف مزایا و محاسن زیادی دارد که از آن جمله می توان به مواردی که در ادامه می آید اشاره کرد.

• آشنایی بیننده با برند تولید کننده و به خاطر سپردن نام آن

• افزایش شانس خرید محصولات به دلیل پخش مکرر تبلیغات از این نوع تلویزیون

• باقیماندن نام فروشنده و برند کالا در ذهن ناخودآگاه بیننده برای خرید مجدد

• قابلیت تبلیغ محصولات در انظار عمومی و تماشای آن به وسیله همه اقشار جامعه

• روشی جدید و به روز برای معرفی کالاها و کسب و کارهای مختلف

• امکان تغییر دوره ای تبلیغات و محتواهای پخش شده برای جلوگیری از تکرار بیش از اندازه

• ابزاری مناسب و پایدار برای پخش تبلیغات کسب و کارهای مختلف به صورت دوره ای و منظم

تلویزیون های شهری به چند دسته تقسیم می شوند؟

تلویزیون های شهری با توجه به ساختار، نوع طراحی، کیفیت و اندازه تصویر، تراکم پیکسلی، نرخ تازه سازی تصویر، توان مصرفی، زاویه دید، شدت نور و غیره به چند دسته کلی تقسیم می شوند که هر کدام از آنها می تواند زیر مجموعه های زیادی داشته باشند که در ادامه به موارد مهم و تعیین کننده در این تقسیم بندی پرداخته می ‌شود.

• تلویزیون شهری با ال ای دی های SMD
یکی از انواع تلویزیون شهری، تلویزیون‌هایی با ال ای دی های SMD است که بر اساس رزولوشن یا قابلیت پیکسلی ارزیابی می شوند. این نوع تلویزیون تصاویر با کیفیت و واضحی را به بیننده ارائه می دهند و بیننده می تواند تصاویر خروجی از این نوع تلویزیون را با کیفیت مناسب مشاهده کند.

• تلویزیون شهری با ال ای دی های DIP
تلویزیون شهری با ال ای دی های DIP نوعی دیگر از تلویزیون شهری است که از نظر اندازه و ابعاد از دیگر انواع تلویزیون شهری بزرگتر است و همین بزرگ بودن تلویزیون باعث می شود تصاویر خروجی از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد.

• تلویزیون های شهری خارجی (OUTDOOR )
تلویزیون های شهری خارجی (OUTDOOR ) نوعی دیگر از انواع نمایشگر است که برای استفاده در فضای حاشیه یا بیرون شهر مثل میدان ها، اتوبان ها، خیابان ‌های بزرگ کاربرد دارند. تلویزیون های شهری خارجی از قابلیت روشنایی بالای برخوردار هستند و در برابر گرد و خاک، آب و باران بسیار مقاوم می باشند به شکلی که دوام و استحکام آنها باعث می شود در صورت سرویس مداوم و دوره ای مدت زمان طولانی عمر کنند.

• تلویزیون های شهری داخلی (INDOOR )
تلویزیون های شهری داخلی (INDOOR ) نوعی دیگر از تلویزیون شهری است که برای محیط های بسته مثل فضاهای ورزشی، پاساژها، مراکز خرید و بیمارستان ها کاربرد دارد این نوع تلویزیون از روشنایی کمتری نسبت به تلویزیون های دیگر شهری برخوردار هستند چون برای محیط بسته و داخلی طراحی شده اند. تلویزیون های شهری داخلی (INDOOR ) از مقاومت کمی در برابر آب و گرد و خاک برخوردار هستند و اگر شرایط نصب آنها طوری باشد که در معرض تغییرات آب و هوایی قرار بگیرند به سرعت دچار اختلال شده و از رده خارج می شوند.

• تلویزیون شهری فن دار
تلویزیون شهری فن دار نوعی دیگر از تلویزیون شهری برای نصب و راه اندازی در شرایط آب و هوای گرم و شرجی است. نصب فن در این نوع تلویزیون باعث شده است که به شکل خودکار دمای آن در حد متعادل قرار گیرد و هوای گرم و شرجی محیط نصب باعث آسیب رسیدن به سیستم داخلی تلویزیون نشود.

• تلویزیون شهری ساده
تلویزیون شهری ساده همانطور که از نامش پیداست برای شرایط آب و هوای معمولی طراحی و تولید شده است. بنابراین به کارگیری و راه اندازی این نوع تلویزیون باید در شرایط معمولی باشد چون افزایش دما باعث مختل شدن کارکرد آن و آسیب رسیدن به تلویزیون می شود.

دلایل مقبولیت تلویزیون شهری p1.2

مقبولیت تلویزیون شهری p1.2 با توجه به ساختار و عملکرد این نوع تلویزیون سنجیده می شود. از جمله دلایل مقبولیت تلویزیون شهری p1.2 می توان به مواردی مانند زیباسازی محل نصب، نصب آسان و کم هزینه، سرعت در جلب توجه بیننده، امکان تنظیم و کنترل از راه دور، انتقال و پخش تصاویر از طریق اتصال به وای فای، امکان نصب انواع نرم افزار بر روی تلویزیون، قابلیت پخش زنده برنامه های پربیننده و مهم مثل اخبار و مسابقات ورزشی نظیر فوتبال اشاره کرد که باعث جذب تماشا گر و به تبع آن دیدن تبلیغات مابین برنامه ها و افزایش مشتری می شود.

تبلیغات موثر محیطی با نصب و راه اندازی تلویزیون شهری

تلویزیون شهری ابزاری مناسب و به روز برای انجام تبلیغات موثر محیطی است. به بیان دیگر نصب تلویزیون های شهری در مراکز مختلف تجاری و تفریحی این امکان را برای واحدهای تولید و عرضه محصولات مختلف فراهم می کند که بتوانند با تولید محتواهای تصویری جذاب و پخش آن از این ابزارها، محصولات و تولیدات خود را به افراد پیرامونی معرفی کرده و آنها را برای خرید کالاهای هدف ترغیب نمایند.

بنابراین اگر تبلیغات و محتواهای تصویری آماده شده برای پخش از تلویزیون های شهری از لحاظ کمی و کیفی در شرایط استاندارد و مناسبی قرار داشته باشند به سرعت مشتری را جذب کرده و او را برای خرید کالای تبلیغ شده ترغیب می نمایند.از ویژگی‌های منحصر به فرد پخش محتواهای تصویری از تلویزیون ‌های شهری آن است که باعث هک شدن تبلیغ و نام برند در حافظه ناخودآگاه بیننده می شود که این امر باعث جلب توجه آن ها به کالای مورد نظر شده و اقدام به خرید را در اولین فرصت به دنبال دارد.

خرید تلویزیون شهری p1.2 از مجموعه فوق حرفه ای نور و نمایش

مجموعه صنعتی حرفه ای نور و نمایش یکی از شرکت ‌های فعال در زمینه تولید و عرضه انواع تلویزیون‌ های شهری است که می‌تواند خدمات مناسب و با کیفیتی را در زمینه عرضه و نصب تلویزیون های شهری p1.2 به متقاضیان ارائه دهد. این مجموعه تلاش می ‌کند با ارائه تلویزیون ‌های با کیفیت شهری در برندهای معتبر جهانی رضایت مشتریان خود را به نحو احسن جلب نماید.

تیم حرفه ای نورو نمایش علاوه بر عرضه و نصب تلویزیون ‌های شهری جدید و به روز از خدمات پس از فروش و پشتیبانی خوبی نیز بهره می ‌برد به شکلی که مشتریان این شرکت می ‌توانند با اطمینان خاطر از محصولات آن استفاده نمایند. برای مشاهده نمونه کارهای مجموعه فوق حرفه ای نور و نمایش و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش و خدمات پس از فروش تلویزیون شهری p1.2 می‌توان به سایت نورو نمایش مراجعه کرده یا از طریق پل‌ های ارتباطی تعریف شده برای اطلاع از چند و چون کار با کارشناسان مجرب این شرکت تماس برقرار نمود.

سوالات متداول

تلویزیون شهری p1.2 چیست و چه کاربردی دارد؟
تلویزیون شهری p1.2 یکی از انواع تلویزیون ‌های شهری است که به دلیل کیفیت و وضوح تصویر بالا برای استفاده در فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تلویزیون برای پخش محتواهای تصویری تبلیغاتی کاربرد داشته در مکان ‌های بسته تفریحی و تجاری نصب و راه ‌اندازی می‌شود.

تلویزیون شهری p1.2 چه ویژگی‌ هایی دارد؟

از ویژگی های تلویزیون شهری p1.2 می‌توان به مواردی مانند تراکم ۱٫۲ میلیمتر، اندازه ۱۶۰ در ۳۲۰ میلیمتر، وزن ۰٫۴۴ کیلوگرم، توان مصرفی ۲۳ وات، رزولوشن ۲۱۶۳۲ مگاپیکسل، زاویه دید ۱۴۰ درجه، نوع درایور ICN2163، نوع چیپ ED: SMD، نرخ تازه سازی ۳۴۰ هرتز و شدت نور 600 cd/m² اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من